Innmelding i Misjonskirken

Personopplysninger

Annen info

Vedrørende innmelding

Du må selv melde deg ut av eventuelt tidligere trossamfunn for å kunne bli medlem i et nytt trossamfunn. Hvis du ikke kan bekrefte at du har gjort det, kontakt ditt tidligere trossamfunn for å melde deg ut først. (Hvis du har et særskilt ønske om å stå i et annet trossamfunn og likevel være medlem hos oss, velg "særskilt forhold" under og følg instruksen)

Ved innmelding i trossamfunn kreves det at du oppgir fullt personnummer. Dette blir kun delt inntil 2 ganger i året med statsforvalteren uten at det knyttes til ditt navn i overleveringen.

Vi oppfordrer alle til å ha fullt medlemsskap i trossamfunnet, men du har anledning til å reservere deg fra å være offentlig registrert. Dette kan være hvis du av særskilte grunner ønsker å stå som medlem i et annet trossamfunn, eller av andre grunner ikke ønsker å være offentlig registrert. Det betyr at Misjonskirken ikke får offentlig støtte knyttet til ditt medlemskap.

Menighetens statutter.

Vi ber om at du leser gjennom menighetens statutter, og bekrefter i punktet under at du er kjent med disse.

Statutter vedtatt årsmøte 2012

Evt. fullt navn på barn som skal meldes inn samtidig: